4. märts 2018

Minu tänane probleem


 
Teate ma täna siin pakkisin oma asju et soojale maale sõita ning otsides ühte seelikut reisile kaasa ja oma riideid vaadates avastasin et:

Mul on suur tõenäosus muutuda Marju Kuut-iks!


...Et nohh vanust juba tegelt nagu oleks ja lisakilosid on ka tulnud, aga selle asemel et minna poodi ja  osta endale eakohased riided, kannan mina sõbranna tütre kapist välja visatud riideid, no igatahes reisile pakin kaasa, samas võtan hoogu et otsida kapisügavustest üles oma must seelik, mille olen täitsa ise endale ostnud ja mis tegelikult juba ongi laste mõõdutabeli 120-152 suurusele :D
Et nohh, äkki ma ei kasvagi suureks? Ses m6ttes et kaalu poolest olen küll juba piisavalt suur aga äkki peast jäängi omaarust nooreks?
Samas guugeldasin Marju Kuuti ja ..... tegelikult ta on ikka kift ka :) seega erilist draamat pole või ma juba olengi peast soe et nii arvan kuid...
Igatahes oma reisil näen ma ilmselt välja nagu juuresoleval pildil olev neiu :D Seega ärge üldse tahtkegi mu reisupilte :D seal on palav ja ma lasen oma pekid valla, selline vaatepilt on talutav ainult tugevanärvilistele sest ma tegelt ei julge isegi peeglisse vaadata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar