20. märts 2018

Minu kaalujälgimine...

1. Päev (20.03.18)

Eile õhtul otsustasin et hakkan kaalu jälgima ja teen iga päev kaalust pilti ja lisan blogisse, Ei ei mitte dieeti ei hakka pidama, aga pigem teen statistikat... ja siis lisan sellele postitusele iga päev juurde.Seega kes tahab koos minuga mu kaalu jälgida, saab avada iga päev ühe ja sama lingi.


Täna tegin esimese pildi ja.... Lilithi nägu peale kaalu vaatamist ütleb kõik...

---------------------------------------------------------------------------------

 

2. päev.(21.03.18)
Kass ei soovinud südarit saada ja hoidis ohutusse kaugusesse. Minu kaal 67,1
---------------------------------------------------------------------------------
3.päev. (22.03.18)
Simona ei arvand kaalumisest midagi, mina kargasin siis kaalule, sain suurema numbri kui eile ja üleeile (67,7), siis otsustas Lucifer ka ennast kaaluda, kaalus, ja sai tulemuseks 5,1, mul ei andnud ikka päeva peale rahu ja kaalusin lõuna paiku uuesti, sain tulemuseks 67,4

--------------------------------------------------------------------------------- 
4-jas päev (23.03.2018) 
Ausalt öeldes hakkab kaalukasv juba veidi närvidele käima, tänahommikune kaal 67,7 , mõtlesin et teeks vedelikupäeva aga kell on peaaegu 3 ja ma vist m6tlesin ymber, 6htu poole teen uue kaalupildi et kas 6nnestus miskit alla võtta või ei. Ilmselgelt ei õnnestund.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.päev. (24.03.2018)
No nii kiirelt suudan juurde v6tta vaid mina ja ma kasutan muide meetmeid et ei v6taks, peaks nagu alla minema aga ei, ikka juurde, ainult et veidi vähem. Täna hommikune kaal 68,0 ja järjekordselt hetkel plaan ilgelt piinata end ja juua vedelikku süüa suppi, eks näis mis sellest päevast saab
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 6.päev. (25.03.2018) kaal 66,8 ja õhtul 67,1
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
7.päev (26.03.2018) lõpuks sain oma 666 kätte

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8.päev.(27.03.2018) täna oli kaalumine siis selline, 66,5 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9 päev (28.03.2018) hommikune kaal läks meelest, pm 2 päeva kooki söönud ja 6htune kaal selline: 67,4 aga pilti ei viitsind teha, homme teen, ja v6tan selle 10 päeva jälgimist kokku, võimalik et tuleb uus jälgimine uues postituses,  kell on 2,25 öösel
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10 ja viimane päev (29.märts 2018a) kaal 67,3, enda õigustuseks saan öelda et unisena oli 67,1, see kaal nagu lisandub ärgates, mis on väga imelik teema, justkui gravitatsioon ei töötaks ärgates veel piisavalt hästi ....aga muidu on suht kena tulemus arvestades et enne ma võtsin pool kilo päevas juurde, siis nüüd olen enam vähem säilitanud kaalu, no okei nii pool kilo 10 päevaga on juures aga see on ikkagi suht huinjaa arvestades mu varasemat kaalutõusu, muidugi ma tahaks ka oma vanadesse riietesse mahtuda ja vastu suve ikka alla võtta aga no see on hea algus, ehk hakkan ka varsti alla võtma ja ilmselt teen siis uue teema kaalujälgimine 2 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar