2. märts 2018

Mina ja Felix

Kuna sõbrad mul arvavad et blogi peaks veits isiklikum olema, siis neile vastu tulles teen
enda peal katse.......
.... pannes omale majoneesi pähe.

Mis mind selleni viis: Vaatasin siin igast juuksemaske ja enamuses on kirjas: ,,Sega kokku munakollane ja õli'' nohh ja kuna ma nii laisk olen, siis mõtlesin et kasutan juba segatud ollust, sest kesse ikka viitsib nii palju mökerdada, mina küll mitte. Pealegi arvan et majoneesis lisandina olev sinep ilmselt aitab sama hästi juuksejuuri turgutada kui sibulamahl või mõni muu kibe köögivili.

Kasutusjuhend: Majoneesiks kasutan ma Felix-i klassikalist majoneesi, mis mul juba ammu külmikus vedeleb, sest olgem ausad - süüa see nagunii ei kõlba aga on hea odav see-eest. Samuti tundub see olevat rasvasem ,(rohkem õli?), kui teised majoneesid.

Miks: Eelmine kord (saab vaadata SIIT) tegin endale seda sibulamahlaga maski juustele, esiteks see oli mäkerdamine, teiseks see haises ja kolmandaks mu juuksed on rõvedamad ja kuivemad kui enne seda maski. Jah võibolla ta pani karva kinni või ergutas juuri kasvama, kuid juuste välimus on jube.Ilmselt ma ei oleks pidanud seda maski mööda juukseid laiali ajama, vaid oleks pidanud piirduma juurtega, kuid kes teeb sel juhtub, järgmine kord näe olen juba targam. Siiralt loodan, et majonees teeb juuksed jälle siledamaks ja seda ma kavatsen jälle määrida kogu juuste ulatuses, kuna see on nii libe ja rasvane et see peaks ikka head tegema.

REKLAAMIPAUS

Katse: Elamused on siiamaani head. Majoneesipudelist on mugav seda peopessa pigistada ja sealt juustesse kanda, justnagu balsamit paneks. Minu kogemus kodus tehtud maskidega on see, et siis on see alati kuskil kausis või klaasis ja jube kehva on sealt peoga võtta, pool kukub maha jne. Teine variant oleks muidugi pista ka see kausimask kuskile pigistatavasse pudelisse aga see jälle lisamökerdus.
Ühesõnaga kandsin siis selle majoneesi omale juustesse ja ei koonerdand, sest tundus, et kuklakarvad suutsid selle majoneesi juba ära süüa samal ajal kui seda juusteotstesse määrisin. Nüüd istun ja mõtlen et kas panna kilekott ka pähe või ei. Ahjaa veel 1 hea uudis majoneesi kohta- SEE EI TILGU!  Mask peas pilt on SIIN
 Seega saan ka arvutis vahtida ilma õlarätikuta või kilekotita peas, iseasi ainult, et äkki ilma kilekotita kuivab majonees liiga ruttu ära? Samas mingit tahtmist ei ole hakata kilekotti pähe toppima, seega ma seda sel korral ei tee- võibolla järgmisel kui majonees end õigustab. Veel määrisin ma selle majoneesi mis mul kätel oli sujuvalt näkku ka, kus see nüüd vapralt kuivab....et no : ,,Kes see ikka lollusi teeb kui ise ei tee''.
Nüüd ma siin istun, nii kaua kuni tekib jube tahtmine vanni minna, kus ma ilmselt pesen ta ikka maha shampooniga....Või äkki kasutaks muna ja odavat läti õlut? Ahh ei, õlut küll ei pane, muidu ei tea mis see lõpuks siis mõjus, kui mõjus ja aitab küll juuste haisemisest. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar