17. märts 2018

Aim bäääk!

Nii, ma olen nüüd puhkuselt tagasi, poole pruunim kui egiptlased ise.
Siin siis lühikokkuvõte:
Kasutaja Ai Re foto.
Hotell oli super, 5 tärni mis end ka igati õigustasid, sviit oli suur, voodi pirakas, töötajad sõbralikud ja hea huumorisoonega. ....Ja kohutavalt palju eestlasi :)
Esimestel päevadel oli mul tunne et seal ainult eestlased ongi ja mõni sakslane, paljud teenindajad ja muud tegelased rääkisid ka eesti keelt mida nad meilt õppinud olid.
Esimesel päeval sinna jõudes kell 12 päeval, oli varjus +33 kraadi aga varju ei olnud, ma teksades ja pikkade varrukatega särgis, saapad jalas ja tubasid hakati jagama alles kl 14... kuna olin pm 2 päeva magamata ka siis oli ikka väga kehv olla, seega kui toa sain, ei viitsind ma ära oodata isegi seda toapoisi juttu kes kohvreid tassis ja hakkasin end ruttu riidest lahti katkuma, et külma dussi alla minna, mille peale poiss pani toast kuidagi kiirelt minema ja me ei saanudki  teada kuda see seif töötab aga see oli seda väärt ja peale dussi tuli uus poiss seda seifiasja ka õpetama, minul muidugi oli suht hämming, inimesed käivad tänaval päevitusriietes ja nüüd äkitse keegi ehmatab kui ma oma sinise varjundiga pekid paljastan :O
Järgnevad päevad olid ka kõik väga soojad ja toredad, nägin 7 päeva peale ühte hõredat pilve, mida ka siis pildistasin, sest see oli selline ime. Suutsin saada isegi päikesepiste aga ei kurtnud, ülimalt lahe ja ülimalt lahedad ning usaldavad ja ausad inimesed.
 Üks naljakas fakt mida ma enne ei teadnud on, et :
 Nad kirjutavad paremalt vasakule onju, nohh seda ma teadsin, aga ma ei teadnud et nad loevad ka numbreid paremalt vasakule?!?!1 Ehk et kui sa sõidad enda arvates taksoga nr 957 ja tahad seda uuesti tellida, siis tuleb hoopis teine takso kohale, sest takso millega sa sõitsid, oli hoopis numbriga 759 :D
Kindlasti tahan sinna tagasi minna ja just samasse hotelli, kuna sealsete kogenumate eestlastega rääkides pidigi see olema terve Hurghada peale kõige parem hotell kõige parema söögi ja teenindusega...
Tagasi tulla oli kahju, kartsin ka tolli veidi, et äkki hakatakse jälle peedistama nagu inglismaalt tulles aga suureks üllatuseks teatas ,,Läbikatsujanaine'' esimeseks asjaks et ,,Tere sa oled niii ilus!'' ja ,, Ilusat reisi sulle!'' Tänasin teda ja ütlesin et tema on ka ilus, no ma muud peale silmade ta burka alt ei näinud aga need olid ilusad ja suured. Isegi see ei kottind kedagi, et mul oli käsipagasis hotellist kaasa haaratud liitrine limonaad, või siis oli neil silmi vaid minu jaoks :D
Ehk et ma ütlen veel kord....
Ma armastan neid inimesi ja seda linna!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar