3. veebr 2016

Mina ja mu fucking dieet

Alustan siis väikese looga kuda hakkasin kaalust juurde v6tma... umbes mai 2015... alguses oli naljakas, ja siis suvel oli ka veel naljakas, polnud varem nii ponsik olnud aga põnev nohh, kaalul oli patarei tühi, seega ma ei teagi palju kaaluda võisin.
Hirmsaks läks asi siis, kui mingil vabal päeval kinno minema hakkasin ja mitte midagi ei mahtunud selga?!?! Isegi särgid pigistasid...kui kurtsin et olen paks, oli alati keegi kes hakkas kohe vastu vaidlema et eiii oooleee nii ilus peenike...jopptvõimatt mulle ei mahu mu enda riided selga!
Tol päeval läksin kinno tööriietes, kuna need olid ainukesed mis selga mahtusid, need sai ostetud siis kui ma juba olin juurde võtnud....
Ega ma ju tegelt väga muretsenud, alati olid kilod käsu peale ära läinud aga kurat seekord mitte, ma ei tea miks, ju ma vist ei uskunud ise ka enam sellesse...ostsin siis kaalule uue patarei ja kaalusin: oli mingi 59 kanti.... kreeps.... aga teate mis? nüüd on lausa 62 kanti :(
Ehk siis mu kaal kogu aeg tasapisi tõusis..vaikselt aga kindlalt...
no alustasin siis päriselt dieeditamisega 20 jaanuaril...no okei tõsisemalt vist 22 jaanuaril 2016.
jätsin ära saia,leiva,jahu, pasta, pizza, juustud, keeduvorstid... no põhimõtteliselt kõik normaalse, isegi suhkru, aga sellest tulid nii metsikud peavalud, et püüan esialgu pigem vaid vähendada...
No piinlesin nii siis järjest 10 päeva, kui siis oh seda rõõmu! Korraks kaalusin 1 veebruaril 60,9... see on tegelt vaid mõned grammid vähem aga esimene number oli muutunud....aga no tegelt... 10 päeva piina ja ei midagi? õhtuks olin muidugi raskem ja täna, 3 veebruari õhtuks 62...no mida hekki! Kas ma pean t6esti jääma eluks ajaks nii paksuks ja veel paksemaks?! kas pean kõik oma ilusad riided (kaalule 52-54) kaltsukatesse jaotama ja ostma rasedatele m6eldud riideid? ei taha ju! üldse ei taha!
Tänane otsus tehtud, hakkan kaaluma nii hommikul kui õhtul ja pyyan kõik oma söögid yles kirjutada ja ka kõik oma piinad... siia blogisse...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar